4/3/09

The Waterboys

Fa dies que m'ha pegat la mania d'escoltar velles cançons, d'aquelles que sempre estan i estaran guardades a la teua memòria. D'aquelles que quan les sents és com si les descobrires per primera vegada, tot i que el cap et pega voltes de tans i tans records associats a les lletres i sons que estas escoltant. Això mateix m'ha passat fa dies amb dues cançons del grup The Waterboys, un grup dels anys 80 format per músics irlandesos i escocessos. Liderat pel cantant Mike Scott, i el violí de Steve Wickham, el grup s'ha caracteritzat per crear cançons d'estil folk-rock, travessant diverses etapes fins arribar al dia de hui. Vos deixe dues xicotetes joies...The Whole of the Moon i Fisherman's Blues (tot un homenatge per als meus germanets).
The Whole of the Moon

Fisherman's Blues

4 comentaris:

  1. Simplemet meravellós, quins records! Encara crec que estic a l "moonlight" sentint com sona "fisherman's blues", ara fa 20 anys!! (gener de 1.989, ahí és res, quatre gotes han plogut desde llavors).
    Gràcies per les cançons.

    ResponElimina
  2. Al meu mp3 en tinc un cabàs de les seues cançons, i sempre quan m'en vaig a dormir sent alguna. També dels Pixies,Alphaville,OMD,...tants records i tots meravellosos. Us recomane the "pan within" i "she is so beautiful". Gràcies tete!! Besets.

    ResponElimina
  3. ja sabia jo que us agradaria...jeje...per cert, en serio que posaven al moonlight la de fisherman's blues?¿...vaja tela, si que han canviat els temps!

    ResponElimina
  4. Sí, de debó. M'enrecorde perfectament del gener del 89 sentint "Fisherman's blues" al Moonlight. O "the whole of the moon" al "Chaflán". O en Gandia, al "Dacxa" (que igual ni existeix ja), un cartell del concert a València on tocarien Simple Minds i Whaterboys de "teloneros"; jo volia anar (sols per veure a Whaterboys), però al final no van actuar. Això seria finals del 80. Contracollons com passa el temps!!!
    També recorde al pub "Litros" de Gandia sentir "Fisherman's blues"; al "Litros" (que practicament l'inagurarem i el ferem triomfar nosaltres, possaven Tijuana in Blue, "Sarri, Sarri" de Kortatu, etc.
    Què temps!! Quines juergues en la platja.

    ResponElimina