23/5/09

La Garrotxa

Avui he descobert la Garrotxa, mira si fa temps que estic per aquestes terres i encara no m'havia aturat mai a gaudir d'aquesta comarca d'alt valor medi ambiental i paisatgístic que resta enclavada entre dos altres comarques que m'estime molt com són el Ripollès i el Pla de l'Estany.

Primer els meus passos m'han portat a Santa Pau, un petit poble medieval amb un encant especial. Després m'hi he perdut a la Fageda d'En Jordà, entre boscos de faigs que s'assenten sobre la colada de lava que prové del volcà del Crostat. I per últim he fet una llarga passejada fins el volcà de Santa Margarida de 2000 metres de perímetre on he arribat al mig del cràter lloc en el que descansa una església d'estil romànic.
Espectacular la foto del volcà de Santa Margarida...eh?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada