12/5/09

Perrea, perrea!


A que va ser per aquesta època quan el Chikiliquatre va representar “España” a Eurovisión?....Em vaig riure molt en les gal·les prèvies, em vaig riure encara més quan va eixir finalista, i ja em vaig acabar de pixar de riure quan el van escollir per a representar a “tot un país”, ridicularitzant per complet un certamen arcaic, fatxendós i que fa pudor a ranci.

El destí per aquest any ens té guardada una altra “chikiliquatrada”, i és que si canviem eurovisión per la copa del rei de futbol, ja tenim l’espectacle servit de nou. Per començar, la final de copa la juga el Barça i l’Athlètic de Bilbao, dos equips que són del tot menys monàrquics (i això que són els dos equips que més han guanyat la copa, imagineu-se les vegades que hem rigut a costa del Juan Carlos i el generalísimo).

Aquest matí he escoltat a la radio que ja s’està escalfant l’ambient amb la proposta feta per varies plataformes tant d’Euskal Herria i Catalunya per a que en el moment de sonar l’himne d’Espanya tothom es gire de cul. Iniciativa aquesta que es fa per tal de fer-li veure ja d’una vegada per totes al Juan Carlos i a la resta de la seua família que sobren ací, que estem farts de mantindre’ls, a més de ser un acte reivindicatiu en contra de la censura a les seleccions d’Euskal Herria i Catalunya.

Com va ocòrrer l’any passat veient eurovisión, jo riuré molt quan veja per la tele tot el Mestalla ple d’icurrinyes i quatribarrades, sense cap rastre d’una bandera espanyola, damunt això succeirà al mateix camp del València!!! Però encara riuria més si veig aparèixer pels vestuaris a 22 jugadors vestits de rockabillies i amb una guitarreta a la ma.....1 el brikindans, 2 el crusaito, 3 el maiqueljanson, 4 el robocop...Perrea, perrea!

2 comentaris:

  1. anònima de ponent13/5/09 12:05

    Ni girar-se d'esquena ni res de tot això, si no es vol sentir l'himne d'Espanya ni veure el rei, que no s'hi vagi!! Per mi la única reivindicació en criteri que hi ha en contra del rei i de l'Espanya "cañí" i retrògada és l'absoluta renuncia a aquesta competició! El que està clar és que molts interessos estan per damunt de qualsevol ideologia i sentiment de país, i el que més ràbia em fa es que s'omplin la boca parlant de Catalunya, de seleccions catalanes i de la mare que els va parir!!
    Construïm aquest país, sí; entre tot, sí; però si us plau, una mica de sentit comú!!

    ResponElimina
  2. doncs també tens raó

    ResponElimina